torsdag 23 april 2009

Blodsugarna

Klara här* Nu kommer nackdelen med att ha hund. När man har en fobi mot myror och småkryp och i hela sitt liv pga av det hatat skogen så blir det nu när det blir varmare ute ett helvete när man måste ut i småkrypsvärlden. Snusk! Och det blir värre...idag ringde min sambo mig när jag var på jobbet och meddelade mig att Elsa har fått sin första festing. Okey jag har aldrig själv plockat ut en festing då min mamma alltid har hjälp mig med detta, men när jag fick syn på denna äckliga varelse som satt i min hund höll jag på att spy. Den var inte liten och svart utan den var VIT och SKITSTOR. Äcklig!!!!! Jag fick ut den med min asbra pincett som jag haft i typ 10 år och som jag nu aldrig kommer typ vilja använda igen (fan!). Måste bara säga SNUSK SNUSK SNUSK....det är väl vad jag har och vänta mig då...kul....

......blä......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar