torsdag 9 april 2009

Svettigt...


Klara här* Igår var det Salsa som gällde! Min sambo hade ordnat en salsakurs på La Isla för sina arbetskamrater och allas respektive ( ett ord man använder som gammal...). Det var riktigt roligt. Kursen höll på i en timme och vi alla fick dansa med varandra. Dansläraren lärde ut tre grundsteg (som jag egentligen redan kan). hahahahahah tänk er lite äldre män som aldrig vickat på höfterna förrut ( ta inte illa upp), det var lite stelt måste jag säga=) men alla var duktiga och lärde sig nästan stegen. Sedan blev det långbord med en trerättermiddag som var god. Vi sa det att de kanske inte är kända för sin goda mat men jag var mer än nöjd faktiskt, himla gott vin hade de iallafall....Så ett TIPS! Gå dit imorgon då de på lördag firar 20 år ( eller 25, har dåligt minne). De sa att inträde och alla drinkar bara kostar 20kr!!!En riktig partykväll med andra ord!


Jag har ju Elsa då min sambo jobbar natt så jag funderar på att låna filmen Mama Mia från jobbet och se den imorgon med min hund (låter det tragiskt?). Jag har nämligen blivit nästan utskälld av Å för att jag inte sett den. Filmen ska tydligen vara riktigt bra och göra en på glatt humör. Men en riktigt kul salsa kväll låter faktiskt lite roligare!


Men innan det blir fredagkväll ska jag jobba ganska många timmar (bra då det är en röd dag)!


Nu ska jag mysa vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar