onsdag 22 april 2009

Bunny Wailer, Lauryn Hill, Erykah Badu osv

Angie här* I morse när jag satt på tuben och läste min metro som jag oftast gör så läste jag något som gjorde mig VÄLDIGT glad. Jag läste att Gröna lund släppt sin kalender för vilka artiser som kommer att besöka oss under sommsren och en av alla dessa artister är Bunny Wailer!!! Jag såg honom på URF för 2 år sen och han var helt underbar, jag måste ABSOLUT köpa biljetter när de släpps. Det är den 26 Juni kl 20:00!!!!!!
Inte nog med det, nu har även spellistan till stockholm jazzfestival släppts och några dimanter som kommer till denna trevlig tillställning är Lauryn Hill & Erykah Badu!!!!!
Denna jazzfestival äger rum den 15-19 Juli på skeppsholmen, spellistan kan man se här http://www.stockholmjazz.com/artist_lineup.php




I övrigt så händer det inte så mycket just nu förrutom att jag går och väntar ivrrigt på att höra något från min kära syster i usa. Hoppas att mitt första syskonbarn vill komma ut snart, mest för min systers skull men oxå för att jag så gärna vill se det lilla knytet =) Hoppas med hela mitt hjärta att förlossningen går super bra! Hoppas den bestämmer sig för att komma medans Emilia är där så att man kan få lite uppdatering om hur det går...?
Tänkte lägga ut en bild på blommorna idag men jag gör det lite senare, känner att det blev lite mycket bilder i detta inlägg hihi
Idag efter jobbet så blir det till att åka till millans förra lägenhet i stan och hämta balkong möbler, micro och en kaffe kokare hihih Jippie Min snälla far hjälper mig med att köra alla dessa saker till södra sidan. Väldigt tacksamt måste jag säga!
Nej om man kanske ska återgå till sitt jobb lite =)
Saga hur ser helgen ut för dig?


One world, one heart one love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar