söndag 19 april 2009

Eken


Klara här* Igår hade jag en jätte trevlig dag på stan med min vän K från Uppsala. Vi tog en kopp kaffe på ett cafe på Sveavägen som var jätte stort och fint. Vi satt länge då det var ganska länge sen vi sågs...efter kaffet blev vi sugna på något starkare och tog t-banan till slussen. Solen var framme men det var forfarande riktigt kallt då det blåste en massa. Det blev årets första vinare på Eken. Vi beställde en flaska vitt och fortsatte allt babbel...timmarna gick och vi gick över till drinkar. Men det blev ganska lugnt, vi lovade dock varandra att det blir en partykväll i Uppsala någon gång i maj=)
Idag har jag varit ute en massa med grabben och Elsa. Det har varit lungt och jag har till och med tackat nej till jobb idag. Det behövdes kännde jag...nu ska jag laga en god lasagne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar