lördag 25 april 2009

skicka mig till Italien!

Klara här* Igår hade jag en mysig dag med Saga, Olivia, Jenny, Angelica och Camilla i olika omgångar. Det blev en glass i solen, shopping, kebab och ett glas vin på uteservering. Härligt med sol. Det känns som att Stockholm Stad börjar vakna till lite. Idag har jag jobbat tyvärr och missat solen men fick med en mysig kaffestund med Angelica och Natta i gullmars. Just nu är jag helt speedad av kaffet...skakar lite lätt...hahhahah.....

Hurrni Röda Korset fyller 150 i år och det ska firas stort i sommar i Italien där organisationen startade. I och med det har ungdomsförbundet nu en kampanj. Vi ska försöka värva så många som möjligt och den som värver flest personer får följa med gratis till Italien och delta i fyra dagars firande=) jag kan inte tänka mig något större och blir överlycklig om ni mina vänner ville gå in på www.varvaenkompis.se och bli medlemmar. Det kostar 50kr för ett helt års medlemskap och bidrar till att vi kan fortsätta göra ett bra arbete+ att jag kan få vinna detta=) När ni anmäler er måste ni dock ange mitt medlemsnummer som är 5415010.

Jag blir överlycklig om ni vill hjälpa mig på traven!!!

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar