onsdag 8 april 2009

HuRra!

Klara här* I lördags hade jag en sån härlig dag. Den började ganska häktisk med bakning (första gången jag typ bakar och bakade både kladdkaka, matbröd och en tårta...WOW). Men min vän Angelika kom och hjälpte mig med tårtan och sedan rullade allt på. Hade gäster hemma från 12 på dagen till 24.00 på natten. Jag hade så himla kul och är tacksam för alla som kom och gjorde min dag så kul=) och tack för alla fina presenter!!!

Idag fyller Milton 2 år!!!Grattis till dig gubben....vi ska fira dig i veckan!!!

Ikväll ska jag och sambon min på salsa kurs med en massa gubbar från hans jobb=) Det ska bli jättekul verkligen. Det är väl en sak som jag alltid har sagt skulle vara kul men som aldrig blivit av...nu har en gamal kompis till mig och hennes mamma lärt mig grundstegen för några år sedan men det ska bli super iallafall. Sedan har vi en god tre rättermiddag att äta...

Det händer så mycket kul nu och det är väl därför jag har varit lite sen med att skriva. Men var på middag hos Angelica i måndags och det var också superkul och gott. Där fick jag min tårta också som hon hade bakat. Hon kom med en stor överraskning men det vill jag inte avslöja=)

Bilder från kalaset kanske jag visar sedan....

Nu ska det dansas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar