fredag 3 april 2009

Happy!!!!!


Angie här* Måste bara skriva att jag är så himla glad! Jag är jätte glad/stolt över min kära vän Klara som fick VG på ett prov som hon kände skulle gå si så där. Du är så jäkla duktigt! Du e bäst, du e grym! Hihi En annan grej som gör mig så glad är ett mail jag fick från min fina syster som just nu befinner sig i BALI!!!! Hon är där med (förhoppningsvis) den stora kärleken! Hon e lyckigt, hon lever i paradis just nu men det största är att hon är så lycklig!!!! Då blir jag så lyckligt för att hon har det så grymt bra! Allt b ara funkar! Sen kan man ju absolut inte förneka att detta väder säkert har in inverkan på en hihi men jag är endå så EXTREMT glad för dessa personer. Även fast jag samtidigt har väldigt dåligt samvete för att jag inte kan vara med hela dagen imorgon för att fira Klaras födelsedag, men jag hoppas att du någon dag kan förstå och förlåta mig för den kommande lördagen? ; ) Jag känner som sagt en extrem lycka, detta trots att jag åkt på en förkylning (eller pollen kanske)! Men det gör inget, absolut ingenting!
Hoppas alla ni andra kan känna lite av den lyckan som jag känner?
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Va glad jag blir att hora att du e sa lycklig!!! Att fa hora det gor mig lycklig! Har i NY regnar det for fullt...men lika glad e jag for det! Magen vaxer och nerdrakningn har borjat. Puss Shi

    SvaraRadera