måndag 20 april 2009

R.I.P mormor

Angie här* Ännu en helg har passerat, en helg som kanske inte var så efterlängtad av en viss Milla. Det var nämligen dags för henne att flytta från innerstan till ghettot som hon så fint kallar det =)
Men innan lördagen så träffade jag kära Saga och älskade Olli på ett fik inne i stan, inte nog med att jag fick träffa dem, jag fick även höra Olli SKRATTA för första gången. Jag lyckades spela in det med mobilen så jag ska diskutera med Saga om man kanske skulle kunna lägga ut det här på blogen? Hon är ju så fin!!! Man blir alldeles varm i hjärtat av den lilla damen =) Efter ett tag började vi bli lite rastlösa och hungriga så vi begav oss mot Mc Donalds =) När vi var mätta och belåtna tog vi vårt pick och pack och drog till Klara. Där vart det mys med snack och music =)

Sen var det som sagt dags för lördagen och den stora flytten, från Rådmansgatan så var det bara jag och millan, från början trodde vi att det skulle ta MAX 1 timme att fylla bilen där ifrån men icke sa nicke det tog ca 1 ½ tim. Sen bar det av till garaget i Vårberg för att dumpa lite saker där vilket gick väldigt fort, tog inte ens 10 min =)
Sen vart det slut destination = Vällingby, där fick vi hjälp av en person till vilket gjorde att det gick lite snabbare att få upp allt till lägenheten.
Efter att allt var uppe var det som om någon tryckte på OFF knappen på mig för jag var helt slut, satt i soffan och orkade knappt prata, vet inte vad som hände? Men som tur var så var J där som kunde hjälpa Milla att organisera lite bland flyttkartongerna, jag är ändå inte så bra på sånt =) Stannade kvar där på middag som hennes pappa hade lagat och jag måste bara säga att det var himmla gott, jag tog 3 portioner hihihi j*kla matvrak. Sen vart det lite robinson tittande med godis och chips, sen var det bara för mig att bege mig till t-banan och snällt sitta på det där fina tåget i 45 min =( Lite segt men det gick ganska snabbt ändå, har man music så är det inga problem.
Så söndagen då, känns inte som jag änns ska lägga ner något tid på att skriva om denna tråkiga dag =) Det enda vettiga jag gjorde var att tvätta =) Party!!!

Så i alla fall en ny vecka igen, solen skiner men det är svin kallt i alla fall. Men det gör inget det är underbart endå!
Hoppas att den här veckan blir lite roligare än den förra, vill inte ha några fler bortgångar eller folk som blir sjuka.

Blommorna tänker jag inte lägga upp någon bild på idag för dem är ser VÄLDIGT TRÅKIGA ut, väntar tills dem slagit ut lite.

Nu är det bara 3 DAGAR kvar tills min syster når sin bf dag!!!! Så spännade, tänker på er!!!

Pappa ska jag komma till hagen efter jobbet på onsdag eller ska vi mötas upp någon annanstans?
Milla som du då ganska förstår så funkar onsdag för pappa och mig =)
Saga om du inte har något roligare för dig någon dag så kanske vi kan luncha någon dag? Har lunch 12:30 denna vecka.
D saknar dig!

People say blood is thicker then water, but when you thirsty its not blood that you ask for / Tarrus Riley

Ha en underbar dag!

R.I.P Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar