onsdag 1 april 2009

Min dag idag=)

Klara här* Såg precis millas inlägg och jag blev jätteglad för det=) så gulligt, tack gumman!!!

Ja jag fyller år idag. Solen var en jättebra födelsedagspresent=) Vem fick jag den ifrån heheheh...?Men vilken härlig vårdag vi fick idag. Solen gjorde mig på verkligen gott humör! Jag har annars haft en rätt lugn dag med en härlig morgon tillsammans med min kille och Elsa innan dom drog till jobbet. Annars har jag pysslat hemma, strosat runt på stan och tittat in i massa affärer som jag annars aldrig har tid för och sedan blev det en fika med Milla, Angelica och Natalie.

På lördag har jag drop in kalas hemma för nära och kära. Det blir en hel del att förbereda inför det. Men det ska bli jättekul. Jag vill också passa på att tacka alla som har hört av sig! Man känner sig lite speciell när alla grattar än...

Jag är nu 24 år, måste säga det några gånger så att jag kommer ihåg det hahahahah...får alltid tänka efter...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar