fredag 17 april 2009

Skärpning...

Angie här* Jag ska göra som min pappa sa, be om ursäkt för min HEMSKT dåliga uppdateringen ifrån min sida. Ska bli skärpning på det, jag lovar!

Jag ska väl börja med att komma ikapp med vårat (mitt & kimpas) blomprojekt =)

Det här är blommorna från den här veckan v.16 (tisdag då eftersom det var röd dag i måndags)
Det här var ett par blommor som jag personligen hade fått, men eftersom jag var ledig hela förra veckan så kunde jag tyvärr inte ta emot dem =) hahamen fina va dem

Den här bilden fick jag mezzad till mig under min ledighet, det är alltså blommorna från förra veckan. Vecka 15.
Jag måste personligen säga att de blommor som jag lagt upp de senaste veckorna har varit VÅLDIGT enformiga, tulpaner, tulpaner och återigen tulpaner. Jag hoppas att vi snart börjar få lite andra sorter igen???
Som sagt så var jag ledig i förr veckan, vilket var helt gudomligt!!! Längtar redan till den 30/4 då man bara jobbar halvdag och får återigen vara ledig i någon dag extra hihi.
Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, känns som att jag har väldigt mixade tankar just nu.
Skulle helst bara vlija vara ute i det fina vädret, ligga på en gräsmatta med hörlurarna på och bara försvinna in i sin egna lilla värld =)


Jag måste sluta nu för att jag är så extremt hungrig!

Ha en underbar dag! Puss & Kram




1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN !
    Blommor säger mer än ord, de skvalrar inte och det finns ett blomspråk som är fint att använda

    SvaraRadera