torsdag 16 april 2009

Svammel...

Klara här* Idag började dagen med en heldag i skolan med värderingsövningar. Det blev en massa timmars tänkande, var sedan helt slut i bollen men skulle sedan vidare på styrelsemöte i Sollentuna. Men där blir jag alltid lika lycklig. Alltså när jag träffar människor med samma intressen, engagemang och mål. Det är så J**LA roligt och jag får alltid en lyckokick när jag lämnar våra möten och dessa härliga tjejer (vart är alla engagerade killar förutom i politiska organisationer????). Jag vill alltid sätta igång så många projekt men slåss varje dag mot tiden som aldrig räcker till...eller stämmer det kan jag ibland tänka...det finns så många människor som hinner med allt som jag skulle vilja hinna...hur bär de sig åt??? Men alla ni där ute som är engagerade i något och gör lite samhällsnytta, bra jobbat och jag hoppas att med vår kunskap, kunna värva fler ungdomar som börjar engagera sig mer än att bara snacka mobiler och annat skit....nu märker jag att jag börjar svamla...ska nog börja tänka på att lägga mig.

Imorgon har vi kursavslutning och våra lärare ska bjuda oss på kaffe och bullar...mums...inte varje dag som de gör det=) Hoppas man också får ett drägligt betyg....

Kram på er alla...speciellt ni som kanske är lite extra ömtåliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar