tisdag 31 mars 2009

året som gått...

Klara här* Nu är det ett par timmar kvar av mitt år som 23 år. Att fylla 23 var en milstolpe för mig på något sätt då jag när jag var yngre bestämde att vid 23 då var man vuxen. Nu är det året snart över och det betyder att jag måste vara mer än vuxen..typ...heheheheh...

Såhär dagen innan brukar jag också alltid försöka komma på ett sätt att lura min sambo men lyckas aldrig då han aldrig går på det eller så glömmer jag helt bort det vilket är jätte irriterande då jag själv alltid blir lurad=) när jag var yngre kunde jag bla få små stenar i paket (något mindre kul i den åldern)...ja jag har alltså inte bara fått namnet Klara och fått höra Klara Färdiga Gå hela mitt liv, jag är alltså även ett skämt. Så nu har jag sagt det. Nu slipper ni=)

Idag har jag varit jätteflitig och pluggat hela dagen med två klasskompisar. Vi hade det jättemysigt. Känner mig lite smartare iallafall...alltid nått...

Tack Angelica för din hälsning!Men varför inte stanna kvar på lördag? Blev lite besviken måste jag säga....snyft...

Med året som har gått har jag hunnit; Jobba på en förskola, köpt en lägenhet och blivit sambo, rest till Estland, Island (med Röda Korset) och Sälen, fått en hund, börjat studera till socionom på högskolan, börjat jobba på ett äldreboende i Älta, blivit styrelseledamot i RKUF Stockholm nordväst och umgåts med min underbara sambo, familj och mina underbara vänner!!!

Jag är nöjd och det ska bli spännande att se vad året som 24 år kommer att innehålla.

1 kommentar:

  1. GRATTIS på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag!! /Natalie

    SvaraRadera