torsdag 26 mars 2009

PR-ansvarig

Klara här* Jag får gå tillbaka i tiden lite (som jag blivit bra på). Igår kväll träffade jag tjejerna i styrelsen som jag gått med i för vårt första möte. Mycket snack, skratt och info blev det och kom inte hem förren vid 24.00. Det jag själv är förvånad men glatt förvånad över är att jag nu är vår PR-ansvarig=) Detta ska bli mycket kul och jag har redan ideer...Dessutom har jag tagit på mig olika uppdrag som att hålla lektioner i en gymnasieskola angående mänskliga rättigheter samt att på Röda Korset dagen, under ett flyktingspel ansvara för informationen om hur det kan se ut under flykten, samt här i Sverige under den första tiden som flykting. Men jag börjar med att träffa lite kommungubbar i Sollentuna på tisdag heheheh...Ja det blir nog att göra...

Idag har jag och grabben varit på IKEA. Underbara IKEA! Vi fick med oss en massa schyssta grejer som jag hoppas på att vi får upp snart...Måste få tag på en borr...

Är så nöjd med att det snart är helg. Dessutom är jag ledig imorgon så man kan väl säga att min helg redan har börjat!!!

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar