tisdag 24 mars 2009

hehehehehe....

Klara här* heheheh dagen började lite pinsamt för mig. Min sambo skulle vara hos sin mamma klockan 09.00 imorse. Jag gick och la mig ganska tidigt igår så jag vaknade av mig själv i morse och kände mig ganska pigg så jag tänkte att klockan var ganska mycket. Tittade en snabbis och klockan var 08.20. Så jag väckte min man och slängde ut honom ur sängen då han var tvungen att dra på engång. Han tyckte det var lite konstigt att hans larm inte hade ringt men hoppade upp och drog. Jag själv hade satt larm på 09.00 och tänkte att jag hade 40 minuter kvar i sängen så jag låg kvar och somnade. Nästa gång jag vaknade kände jag att jag sovit länge och undrade varför klockan inte hade ringt. Hahahahah klockan visade på 07.20. Det vill säga att jag gått tillbaka i tiden med en timme=) Jag hade alltså sett fel och kickat ut min sambo 06.20, två timmar för tidigt....ups....han var inte så pigg idag=)

Jag fick iallafall sova många timmar och känt mig riktigt pigg. Kom precis hem från jobbet och känner lite frihet då jag inte ska jobba något mer innan min tenta fredag nästa vecka. Men imorgon ska jag på mitt första styrelsemöte + att vi är inbjudna till Röda Korsets Sollentuna krets till deras möte för att presentera oss. Det ska bli kul och spännande!

Hoppas ni alla mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar