måndag 23 mars 2009

Blommor v. 13


Angie här* ja då var det ännu en ny vecka vilket betyder nya blommor!
Denna vecka är det liljor och något som ser ut som dekoration till julskinkan :-D hihi så blom kunniga är vi är. Hoppas ni alla haft en trevlig helg?
Själv måste jag säga att min helg har gått ganska så fort, men det känns endå som att det har varit en lång helg, hm konstigt...
Jag har i alla fall varit på en super trevlig 30 års fest (som ni kanske kan se på bilderna nedan ;) hoppas syster fick en sån fest som hon önskat med vänner och kärlek?
Måste bara säga att det fanns en paj där som varit gudomligt god, det var en kyckling paj made by Åsa, jag bad om receptet och hon rabblade upp det snabbt. Men på en lördagkväll, kl 01:00 med lite alkohol i kroppen så kommer man inte ihåg sånt =)
Sen var det en extremt god efterätt, som var någon slags kladdkaka eller liknande, den var made a la Nettan hihi hon hade tydligen hittat receptet på nätet så det får jag väl oxå be om. Ja kort och gott så var det himmla trevligt! Det var kul att se hur mycket tid folk hade lagt ner på sina outfits hihihih Well well, det är faktiskt idag som syster yster fyller år så jag ska passa på att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAG MIN ÄLSKADE SYSTER! Syns ikväll!
Puss och Kram
Det är en styrka att kunna erkänna sina svagheter.
Och en styrka att inse att det inte är misslyckanden.

1 kommentar:

  1. TACK Hjärtat!!:D TACK för att du kom å firade med mig i lördags också!! YOu were COOOOOL! :D Finns den i större strl också?;P Fast d gör inget om den ä för liten på mig...man e coolast ändå! :D Ses på ons love!

    PUSSS å tack igen..:)

    SvaraRadera