fredag 13 mars 2009

Kanske ryggskott!

Klara här* Istället för att vara hemma hos Å och mysa med en god middag, vin och kanske spela wii hela kvällen ligger jag här hemma med smärta i ryggen. Asså först i onsdags tänkte jag att det kunde vara träningsverk eftersom jag och Saga var och träna i tisdags men eftersom det bara blir värre känns det inte troligt det heller. Idag blev det värre så jag åkte hem från skolan och har laddat med piller här hemma. Jag har ju haft ryggskott innan och det är hemskt. Just därför behöver jag träna=) så nu ligger jag här och tycker synd om mig....imorgon har jag dessutom en omtenta som jag verkligen hoppas på att klara. Annars så fyller min pappa år idag och jag har ringt och grattat honom. Han bor inte här i Stockholm så vi kunde inte ses...

Nåja för att vara fredag den 13 har jag klarat mig ganska bra....nja eller inte...

Njut av ledigheten!

1 kommentar:

  1. Be en bon ca hundra ganger, sa ska Du se att smartan forflyttar sig till hals och skalle och dar har du val inte haft ont tidigare, bra att prova olika stallen !! LYCKA TILL !
    Bobserver !

    SvaraRadera