torsdag 19 mars 2009

FEM stjärnor!

Klara här* Nu har jag haft en jättehärlig eftermiddag och kväll tillsammans med min underbara vän A.W. Vi såg den UNDERBARA filmen MAMMUT! Har hört att den fått dålig kritik men den var så fin, djup och helt underbar och 100% realistisk. Det fanns verkligen en tanke bakom varje scen och jag ger filmen FEM sjärnor...minst...

Tårögda lämnade vi bion och åkte till medis för en fika. Så härligt att bara snacka av sig ibland. Dagen slutar med en härlig känsla i kroppen.

En till rolig grej idag var att jag gick till ICA för att hämta ett paket. Paketet innehöll ett par skor som jag vann på tradera=) min första budgivning som jag tog hem! Ett par jättesöta vår/sommarskor för 30kr. Satt jättebra också...nu väntar jag på par nummer 2 som jag också vann=) tradera kan verkligen vara kul.

Dagen har verkligen varit innehållsrik och nu blir den bara bättre då min sambo kom hem.

Snälla se filmen Mammut, annars missar ni en bra film. Dom kommer inte ofta nu för tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar