fredag 20 mars 2009

Segt....

Angie här* Fredag morgon, är på jobbet och försöker vakna till, men jag tycker ofta att det tar en väldigt lång tid på fredagarna att vakna till liv. Man går omkring och jobbar lite som en zombie =) Men men när kära kimpa kommer så blir man säkert piggare.

Den här veckan måste jag säga har gått väldigt fort, det känns som att jobba och fixa saker efter jobbet är det enda jag gjort.
Jag försöker nämligen sälja en soffa och ett sofftyg, problemet är bara att det inte finns hos mig i min lägenhet utan i ett garage i vårberg. Så då har jag varit tvyngen att åka dit för att ta lite bilder osv. Sen är folk så jobbiga igenom att ena sekunden säga att man är intresserad för att sen i nästa sekund ändra sig. Åhh vet inte om jag kommer få dessa saker såld, men jag hoppas =)

Sen är det även så att min kära syster (inte den gravida) utan den andra fyller år snart (30 ÅR, mer exakt den 23/3) och ska ha en liten fest på lördag, "problemet" är att den här festen har ett litet tema som är att alla ska klä ut sig till någon slags kändis =)
Men för min och Millas del så löste det sig i onsdag efter att jag hittat en affär i vasastan som hyr ut och säljer olika maskerad kläder.
Så till slut blev det följande Angie = Kill Bill (de gula kläderna) Milla = Elle Driver haha det är klockrent. Vi ska ta massa bilder så ni alla kommer få se hihi

Men gårdagen var nog den enda dagen då det inte fanns några direkt måsten, eller jo det fanns det men jag struntade i det medvetet hihi så jag åkte bara hem och slappade tills man fick fin besök av Saga och Olli som hade varit i Farsta och fikat. Sen kom Millan och det blev dags att kolla på filmen Kill Bill (så man vet vart man kommer ifrån så att säga) jag har sett den 1 gång tidigare men det var ganska så länge sen. Men Millan hade inte sett den alls, så hon var i lite större behov av att se den. Det va dock lite synd att hon tyckte att det var en väldigt dålig film =(

Denna fredag blir ungefär lika rolig som förra fredagen, bara jobb, jobb och jobb =)

Nej nu har min Kimpa kommit så nu måst jag sluta!

"Det viktigste är inte varifrån man kommer utan vart man går"

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar