tisdag 3 mars 2009

Glasögon orm...


Klara här* Jaha och så var det min tur att få chansen att bli kallad Glasögon Orm! I flera år har jag väl fattat att jag ser lite sämre men sen jag började plugga i höst har jag fått det bekräftat varje dag i skolan då jag inte ser någonting såvida jag inte sitter längst fram....Idag var jag alltså på en synundersökning där jag fick titta in i flera olika manicker. I en av manickerna fick man se en lång landsväg med en röd luftballong i den blå himmeln....hur man kunde läsa av min syn där vet jag verkligen inte men det var en vacker bild=)


Har ett deffekt högeröga, min vänstra mådda mycket bättre men nu är det alltså glajjer som gäller, MEN jag ska bara använda dom i skolan. Jag ser INTE bra ut i glasögon och mina deffekter var för små för linser...


Har inte köpt några glasögon än utan måste smälta detta lite och inhandlar kanske några i April som jag kan ge mig själv i födelsedagspresent...jippi....


Nu ska jag forsätta plugga, skriver ett arbete om barn med utländs bakgrund och deras utsatthet i vårt samhälle.....


Stor Kram (speciellt till alla glasögon ormar där ute) moooahahahaha...

1 kommentar:

  1. Det är snyggt med glasögon. Kolla bara på Vickan och hennes prins, dom e skitsnygga med glajjer.

    SvaraRadera