lördag 28 mars 2009

Vår första utställning!


Klara här* Som ni kan se på fotot så vann vår lilla Elsa en lila rosett på sin första utställning. Hederpris står det på den=). Min sambos systerdotter och han har gått ringträning i ett par veckor med Elsa för att öva lite. Idag var vi alla skitnervösa, främst systerdottern som var den person som skulle leda Elsa genom utställningen. Dom var så GRYMMA!!! Det gick så bra, hade aldrig trott det. Elsa var ju lite nervös av sig då det var hundar och människor över allt som sprang och vi var dessutom ganska många som var där för hennes skull...heheh men som sagt det gick jättebra. Nu var det dock så att en annan hund i samma ras vann över Elsa, men det var en bra övning inför nästa utställning som sker om två veckor. Den heter Lilla Stockholm och dit kommer det komma massa hundar i samma ras och domare som kan just den rasen. Jobbigt att behöva bli så här nervös igen men det är bara att ta....så nu ligger hon här brevid mig helt slut och snarkar.


Jag är också rätt slut som har en tenta på fredag men som inte kunde tacka nej till att jobba både ikväll och imorgon kväll. Jaja jag hoppas bara jag spenderar pengarna väl nästa månad (vad är chansen)? Imorgon ska min grabb spela handbollsmatch och jag ska med och heja. Sen blir det jobb....det positiva är att medans jag jobbar ska min sambo + hjälp borra upp hyllor m.m som vi precis handlat på IKEA. Det ska bli skitkul att få se resultatet.


Somsagt mycket på gång dessa veckor. Längtar efter ett sommarlov (fast jag då ska jobba)!


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar