måndag 9 mars 2009

Jaha då var det dax igen.

Klara här* Jaha då var det dax igen. Började en ny kurs idag, etiska perspektiv på sociala praktiker. Alltid lite förvirrande när det är en ny kurs, nya lärare, nya uppgifter, ny litteraturlista m.m. Sedan stress för att hitta böckerna man ska ha, och vart är energin för att börja om igen? Jag hamnade tillslut på Stockholms universitetsbibliotek och höll på att svimma av värme. Fan finns ingen luft där inne....efter någon timme var jag hemma igen UTAN en enda bok i handen, men har beställt en bok iallafall...ingen tur idag. Men innan svettattacken på bibblan hade jag en jätte trevlig lunch med två kompisar från klassen. Vi åt en asiatisk buffe som var jättegod då det även fanns suchi som är stora FAVORITEN ( lax och avokado)! Så tack för sällskapet, behövdes en lugn lunch efter tempot i skolan.

Snart ska jag äta en god lasagne till middag=) och titta på När och Fjärran (Biltur i Frankrike, som jag och grabben funderar på att göra i sommar)!!!

****************Fortsatt trevlig vecka***************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar