torsdag 5 mars 2009

Mammas lilla flicka!


Klara här* Igår åkte jag till mammsen för att sova över. Det är så mysigt och avkopplande att komma hem igen. Nu bor ju hon i Stocholm hon med så jag kan ju åka dit när jag vill och nu blev det av. Brorsan brukar tycka jag är så tråkig som alltid av någon anledning somnar på soffan när jag är där men nu börjar han bli äldre och har sitt att tänka på=)


Jag sov ut för första gången på länge, slapp sätta larm och slapp gå ut med en hund. Mamma som hjälper till med frukost och sedan var det bara att sätta igång med att få färdigt mitt skolarbete. Flitig som jag var blev jag snabbt färdig så jag och mamma tog en promenad in till centrum. Solen lös och det var riktigt skönt. Väl i centrum fick jag syn på ett linne som till och med mamma när hon såg den på mig, definitivt tyckte att jag skulle ha! Så jag är stolt ägare till ett underbart lila linne som jag ska bära med glädje=)....men det slutar inte där...vi fortsatte och vipps så blev jag kär i skor, inte bara i ett par utan i två par. Detta är inte likt mig då jag aldrig fastnar för skor men nu jävlar. Jag köpte dom aldrig men ska in till stan imorgon och kolla runt lite mer innan jag köper. Som student måste jag vara noggran med vad jag väljer hehehe...

Efter shoppingen blev jag och mamma törstiga, så vi satte oss på ett hak/restaurang och tog en varsin stark. Kallt och gott! Precis innan vi gick därifrån kom en låt som ofta får mig och rysa, It`s A Man`s World! Lyssna på den med Pavarotti, det är mäktigt....




Jag måste även säga att jag har en underbar kille som idag har gjort en hemsida åt vår Elsa. Ni måste ju gå in och kolla, just nu finns bara några foton men ändå!




Nu ska jag inte tvinga på er något mer, inte ikväll iallafall.


Sov gott*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar