onsdag 11 mars 2009

Jag blev vald!!!!


Klara här* Kom just hem efter en spännande kväll. Jag blev vald till styrelseledamot för Röda Korsets Ungdomsförbund Stockholm Nordväst!!!! Jag är jätteglad över detta och ska nu få ta del av jättespännande saker under ett år och få arbeta hårt=) Dels ska jag i juni till Sundsvall där årsmötet ska hållas. Bara det är en upplevelse i sig. Jag hoppas på att jag kommer att spruta ut bra ideer och medföra mycket till organisationen. Ni måste ju gå med, ni missar så mycket intressant annars. Ikväll innan mötet fick vi en jätte bra föreläsning om Rätt och Tillgänglighet till vård för papperslösa. Skitbra var den och jag bara känner hur jag vill göra allt med än gång. Starta en massa olika verksamheter =) hahahah så här är det alltid. Man träffar en massa härliga engagerade personer som är skitbra på att inspirera en och det kan kännas som om man bara flyger på moln och har svaret till fred på jorden hahahahah....typ...



Gå in på www.rkuf.se


PEACE!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar