tisdag 3 mars 2009

En vanlig dag...

Angie här* Ja det har inte skrivit så mycket här på bloggen den senaste tiden, förrutom från Klara så klart, som ligger i flitigt =) För min del så är det för att jag inte känner att jag har något roligt att dela med mig av =) Men det kanske inte alltid behövs?
Jag måste i alla fall säga att jag tycker att helgen passerade lite för fort hihi för vissa personer hann man visst med att festa en hel del (natta?) men för andra så vart det en lugn kväll hos Saga på fredagen med vin å pizza, måste säga att jag faktiskt inte tycker det är helt fel hihi
När man blir så här lite "äldre" hihih så har man av någon konstig anledning tappat orken att gå ut och festa, konstigt, eller så har man helt enkelt bara funnit mer uppskattning i att vara hemma med ens vännerna och dricka vin =) Jag säger dock inte att det måste vara hemma hos någon, det går lika bra att sitta på en bar eller pub, så länge det finns möjlighet att prata.
Jag kan tänka mig att anledningen till att man har tappat partysuget är nog för att det inte finns så många bra klubbar, inte om man som jag gärna går till ett ställe där man spelar reggae, dancehall, rnb osv vilket är väldigt synd, för det är fakiskt väldigt roligt att gå ut och skaka på kroppen lite hihi men men om ens dröm om att öppen en egen reggae/dancehall klubb går i uppfyllelse någon gång under ens livstid så blir det kanske lite mer dans?


Den kommande veckan blir nog inte mer party än jobb och förberedelse inför flytten som går av stapeln snart, ang det så tänkte jag att man kan ha en liten vin kväll efter att flytten är klar. Så är det någon som bara vill vara med på vin kvällen men inte flytten så är det helt ok =) Natta, om du inte jobbar i helgen så vet du vart du ska befinna dig hihi.

Försökte ringa Saga under lunchen för att höra med henne hur John Ledgen konserten hade varit och hur det då hade gått för pappa Raffe med Olli och nappflaskan =)

Nej jag antar att jag måste återgå till mitt jobb nu, inte för att jag inte har jobbat samtidigt som detta inlägga har skrivits, det här inlägget har tagit lite mer än 1 tim att skriva =) Å nej tro inte att det är jag som är seg på att skriva! Hihihi

Puss & Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Inte för att vara sån, men har du nånsin haft ett partysug angie? :P
    Iofs, kanske när vi va 18 o sprang på tivoli och tendaba. Haha..

    SvaraRadera