lördag 7 mars 2009

En nypa kultur


Klara här* Exakt 24.00 stod jag på Gullmarsplan efter en lååång och riktigt härlig dag. Kvällen spenderade jag med Angelica och Milla. Vi gick och såg en musikdokumentär på medis. Jag vet inte hur många gånger under filmen som jag rös och fick gåshud. Ni vet hur det känns när något är så fint och kraftfullt och du kan liksom inte sluta le och måste nästan skratta för att det är så härligt=). Kulturell jag? Tyvärr inte. Jag och en annan kompis försökte att bli mer kulturella och gick och såg nån teater/musikal och vi Älskade det och vi förstod inte hur vi kunde ha missat allt innan dess av allt som erbjuds dagligen. Vi sa till oss själva att vi definitivt skulle bättra oss....hmmm...tyvärr har vi inte varit och sett eller hört något sen dess...det är ett mysterium, att man inte hinner eller får saker gjorda fast man verkligen vill. Jag och min kille sa liksom att vi skulle gå till cosmonova och se en film, nu 3,5 år senare har vi fortfarande inte varit där, typiskt.

Får se om jag hinner se en till film på söndag, AM I BLACK ENOUGH FOR YOU. Den verkar också riktigt bra men det kan bli lite jobbigt att se den då den utspelar sig i Philadelphia, där min svärfar är ifrån, som nyligen gick bort.

Saknar Dig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar