måndag 23 mars 2009

Måndagsölen

Klara här* Efter en tuff helg med en massa plugg och jobb (Skitkul eller hur....) fick jag tillbaka en hemskrivning idag och fick mig ett VG=). Ibland är det värt att plugga för det känns så skönt att få ett betyg och en bekräftelse på att man går åt rätt håll...typ...

Ikväll har jag och sambon min laddat upp med lite öl, god mat som kött, potatisklyfftor, vitlökssmör och lite choklad till efterätt. Firar den nya veckan hahahahha....ser redan fram emot helgen som ska komma då jag är LEDIG! Dessutom ska lilla Elsa ställas ut för första gången ute i Sollentuna. Det ska bli jätte spännande (inte super seriös utställning). Får man äta det vi ska äta ikväll om man precis innan det kollar på Du är vad du äter på kanal 3???Jag tycker det är så himla kul program. Man lär sig mycket även om man glömmer bort eller bara struntar i det som sägs. Jag får alltid sånt sug av sötsaker samtidigt som jag tittar på programmet. Mums...Hmm det var länge sen jag och Saga tränade nu. Vi skulle ju börja träna varje vecka, jag får nog ta skulden till varför det inte blivit av. Ibland rä'cker tiden bara inte till (får man skylla på det?).

Nu har jag babblat nog tror jag. Har kollat in bilderna som Angelica och Milla publicerat på sidan, fyfan va coola de ser ut=)

Puss på mina fyra favorit tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar