söndag 29 mars 2009

Suprice!!!

Klara här* Efter en inte så rolig dag med plugg och jobb sitter jag här hemma nu jätte nöjd. Min kille och hans systers fästman (de har precis förlovat sig som jag skrev i ett annan inlägg) har varit skitduktiga. Jag pratade med min kille på telefonen ikväll då han sa att dom inte hunnit med att borra upp hyllor, gardinstång lampor m.m som vi inhandlat så jag blev lite besviken. Men så kom jag hem och de hade gjort allt det =), SUPRICE! Jag är så glad och nu uppe i varv. Eftersom jag pluggar går det lite trögt med inhandlandet av prylar till hemmet men nu börjar det verkligen bli ett hem. Jag firar med en liten baileys i handen. Det här behövdes verkligen för att piggna till lite då våren verkar vägra att komma. Men hoppet på våren smög sig på idag då det är den första dagen med sommartid. Äntligen.

Nu meddelade även min kille att vi eventuellt får hem en tvättmaskin imorgon. Lite beroende på hur stor den är, vi har inte så stort badrum men eftersom vi har hund skulle det underlätta att man kunde tvätta lite oftare. Så nu hoppas jag på att den går in.

Annars blir det plugg imorgon och på kvällen ska jag ut till Danderyd på middag hos en tjej i styrlsen. Det skall bli jättetrevlig. Jag är bara lite stressad över min tenta som jag har på fredag. Har inte varit så bra på att plugga till den....Annars ser jag fram emot min födelsedag på onsdag.

Hare så gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar