fredag 13 mars 2009

FREDAGEN den 13:e!

Angie här* igen... Jag tänkte bara påminna er som inte har kommit ihåg att det är fredagen den 13:e idag =) För er som tror på sånt här, kan jag bara säga att jag tycker synd om er, ni måste ju gå och oroa er hela tiden hihi Men jag hoppas i alla fall att det inte händer någon något!

Helgen då, va händer, jo imorgon så är det Schlager kväll + Yrrol med Milla, Natta och Klara, vart jo i den "nya" lägenheten söder om stan =) Filmer med mat, vin , snacks osv kommer bli himla trevligt. Man får även sällskap över natten av kära Klara, mycke trevligt.
Kan ju berätta att jag endast sovit själv i den nya lägenheten två dagar av sju =) I know men det finns kanske andra omständigheter som gjort att jag inte sovit där eller haft sällskap. Å nej inget manligt sällskap tyvärr hihi
Men innan allt det här trevliga så har jag faktiskt en hög tvätt som jag måste göra min plikt till, inte lika roligt. Men men, skulle det sen vara så att jag inte har något att göra där emellan så har man blivit bjuden över till Saga å små tjejerna Olli å Esme. =) Ja vi får se hur mycket man hinner med.
Sen söndagen da, då är planen än så länge IKEA med Saga och Olli, men skulle det bli så att dem får förhinder så tror jag att jag kanske beger mig iväg ändå för det är lite små saker som jag skulle behöva köpa.
Anledningen till att jag inte skrivit något om denna fredags kväll är för att det i alla fall inte är roligare än att man ska jobba till kl 03:00...va ska man säga, man behöver pengar. Men förhoppningsvis så blir det bara ett tag till hihih

Men jag önskar er alla en underbar helg!

Puss & Kram

"Varje ålder har sina glädjeämnen"

1 kommentar:

  1. Tur att Du har Millan !! Annars kunde man be Mamma o Bobo om hjalp,sa blev det fixat o klart i gar, och NI kunde skota arbetsfordelningen framfor burken..med godiis o sa !
    Varje alder har sina previlegier !!
    Bobserver

    SvaraRadera